Capitolul 1

Vacanta,in sfarsit,dupa un an atat de agitat in care doar examene ,proiecte,cursuri…. Ma bucuram ca in sfarsit imi revedeam prietenii si aveam in sfarsit ceva mai mult timp liber pentru mine.Eram in casa familiei Cullen acum,cu Alice si Jasper,Rosalie si Emmett si Edward .

Edward si Emmett erau singurii care isi luasera o saptamana libera pentru a o petrece cu totii impreuna,ei terminasera studiile.Edward era medic acum,iar Emmett era avocat.

Stateam pe covorasul alb de blanita din fata semineului din camera de zi ,gandindu-ma la visele ciudate pe care le aveam in ultima perioada.Ceva se intampla cu mine,nu mai avusesem cosmaruri si vise premonitorii de ani buni ,si acum se pare ca ele se intorsesera la mine,pe nepregatite.

“-Bella…” vocea lui se auzea de langa mine.

“-aaa…da Edward?”

El chicoti.

“-Nu esti atenta Bella.” Se planse Alice. “S-a intamplat ceva?”

“-Sunt bine doar ca visele….au revenit.Ceva se intampla cu mine,am un presentiment ca ceva rau se va intampla.Inca de cand ne-am intors in Forks pentru vacanta…”

“-Poate e doar oboseala Bella.Apropo …Ai auzit de casa familiei Wilkes?Mai exact fosta casa a familiei Wilkes?”

“-Nu Alice ,de ce?Nu mai locuiesc acolo?Ce s-a intamplat…” i-am raspuns curioasa.

“-Stii,s-au intamplat lucruri ciudate acolo… Acum nimeni nu vrea sa cumpere casa aia pentru ca se zice ca e bantuita.Acum nu stiu ce sa zic …” incepeam sa devin tot mai interesata vrand sa aflu cat mai multe despre acea casa.

“-Familia Wilkes s-a mutat din acea casa acum cateva luni.Acum casa e abandonata.Am auzit ca totul era un haos acolo.Un haos total,mai ales noaptea. Se auzeau pasi,mereu se simtea o prezenta straina in preajma lor,se auzeau voci…dar asta nu e nimic…Intr-o seara Doamna Wilkes ramasese singura,si cineva sau ceva o blocase in camera ei,trantindu-o pe ea la pamant si aparandu-i din senin fel de fel de zgarieturi si vanatai pe maini sip e picioarele el,ca si cum cineva ii facea rau….Asta a pus capac,si familia Wilkes s-a mutat chiar a doua zi dupa acel incident.” Rosalie vorbea incet,aproape in soapta.

“-Prostii scumpo” ii spuse Emmett razand. “Stii ca nu exista fantome,stii ca tipa aia era dusa cu capul,nu m-ar mira daca si-ar fi inscenat singura toate aceste lucruri doar pentru putina atentie…In plus,nu cred nimic din toata aceasta povestioara care circula si se vinde ca painea calda pe aici…Sunt doar prostii.Si in plus cum iti explicit faptul ca doar Doamna Wilkes a auzit si a vazut tot ce se intampla,iar sotul ei nu vazuse nimic? ”

“-Poate ca sunt,poate ca nu… ei stiu mai bine ce s-a intamplat acolo.In plus,pentru prima data,ai gandit si tu logic Emmett ” Alice ii spuse zambind.

“-De fapt, stiti ca acea casa are o istorie mai veche,mai exact terenul pe care e construita acea casa.Am  citit acum ceva timp in urma ca exact in acelasi loc fusese o alta casa,in care locuise o tanara pe numele de Sarah Ripley.Ea locuise in California impreuna cu sotul ei si fiica lor Annie,dar dupa moartea lor,tanara Sarah in varsta de 38 de ani,se intoarse inapoi aici in Forks.Se zice ca familia ei fusese bllestemata,fapt care a condus la decesul prematur al sotului si al fiicei sale. Lumea se indoia de stabilitatea ei mintala pentru ca ,odata ajunsa in Forks, isi propusese sa construiasca o casa pentru spirite,o casa ce va conduce la ruperea blestemului adus asupra familiei sale,si sperand ca astfel viata ei va fi crutata.Casa pe care o construise era ciudata,geamurile erau de forma usilor,scarile aveau fiecare catre 13 trepte,casa avand 13 toalete,13 camere,13 usi, 13 ferestre;avea o manie pentru cifra 13… Ce era si mai rau era ca se apucase de vrajitorie,lumea acuzandu-o de aceste lucruri ,fapt care i-a adus si sfarsitul. Niste oameni,inarmati cu torte s-au indreptat catre casa ei,intr-o noapte furtunoasa,dand foc la intreaga casa. Sarah a jurat in acea noapte ca moartea ei nu e posibia,si ca se va intoarce oricand doar pentru a se razbuna.” Jasper facu o pauza apoi isi continua restul povestii. “Se zice ca Familia Wilkes a maniat-o prin construirea unei locuinte noi,deasupra fostei sale case,iar Dna Wilkes se zicea ca avea anumite abilitati de a putea comunica cu lumea de dincolo….In plus au mai fost si alte familii care au locuit acolo,dar nu au rezistat mai mult de 3 saptamani in acea casa,si se mutau foarte repede de acolo…”

“-In cazul in care nu stiati…Dna Wilkes s-a sinucis acum 2 saptamani in  urma.” Edward se uita catre Rosalie,Alice si Jasper,in timp ce Emmett ramase cu gura larg deschisa.

“-Din ce motiv?” spuse Rosalie speriata.

“-Din cate stiu de la Carlisle,avea depresii,halucinatii … vorbea uneori ca si cum ar fi cu totul o alta persoana… “

“-Interesant…” a fost tot ce am putut raspunde.

Emmett schimbase subiectul dupa aproximativ cinci minute vrand ca atmosfera din camera aceasta sa fie cat mai degajata,si reusise intr-o oarecare masura.Dar gandurile mele se intoarsera de unde plecasera.La visele mele ciudate apoi la povestea lui Jasper.

“-Bella…pari distrata astazi…te simti bine?” Alice parea ingrijorata.

“-Da …cred ca da….sunt doar obosita …” am incercat sa ii raspund calm in timp ce mintea mea incerca sa se gandeasca la povestea lui Jasper.

“-Bine…ma gandeam ca inca mai suferi dupa fostul tau prieten,Andrew….” Imi spuse zambindu-mi larg apoi indreptandu-si ochii catre fratele sau Edward. “Stii Edward,Bella e disponibila…in sfarsit,ai face bine sa ai suficienti neuroni incat sa faci o miscare,e potrivita pentru tine.” Ochii mi s-au marit de soc.Alice?Ce spusese? Eu si Edward? Asta e …ridicol ?! sau poate…

“-Alice!Potoleste-te!” Rosalie ii atrase atentia. “Lasa-i in pace si nu o mai fa pe cupidon.” Apoi se departa.

“-Stiti,am o idée…” Jasper ne distrase in cele din urma.

“-CE!?” am strigat cu totii.

“-Ce-ar fi sa mergem intr-o vizita la casuta familiei Wilkes…si asa e parasita.Macar sa vedem si noi ce e in neregula cu ea.”

“-Jazz…eu ma bag…” ii spuse Alice incolacindu-si bratele in jurul gatului sau apoi sarutandu I delicat buzele.

“-Nu stiu daca e o idée chiar atat de buna… eu nu prea vreau sa ma risc.Daca totusi este o legatura intre moartea acelei femei si casa unde a locuit?Adica totusi….” Rose era retinuta in a lua o decizie,poate ca temerile ei aveau sa fie fondate.

“-Haide iubito…doar nu dai crezare in toate porcariile astea de doi bani.Nu?Adica e …putin probabil? Nu fi lasa,vino cu noi..” si cu asta Emmett reusise sa o convinga si pe Rosalie sa intre in jocul nostru putin macabre si sumbru…cercetarea unei asa zise case blestemate si bantuite.

***

Dupa aproximativ 2 ore,eram cu totii in fata acelei case. Era pentru prima data cand o vedeam cu acesti ochi.Era atat de sinistra si avea ceva care parca imi spunea sa ma intorc,sa fug cat ma tin picioarele. Pentru prima data pe langa sentimental de frica ,un fior rece imi strabatu intregul corp.Voiam sa ma intorc.

“-Eu nu merg.” A fost tot ce am putut raspunde iar ceilalti se intoarsera catre mine cu expresii amuzate pe fetele lor.

“-Bells…sa nu zici ca iti e frica…” Emmett incepu sa rada apoi imi dadu o lanterna in mana. “Nu te prosti…vii cu noi.”

De ce oare aveam impresia ca voi regret daca voi intra in casa?Incepeam sa ma simt din ce in ce mai ametita in timp ce simteam cum pieptul meu devenea tot mai greoi. Orice ar fi… presimt ca ceva rau avea sa se intample.

Ceilati incepura sa se indrepte incet catre casa ,eu ramanand in urma mergand incet,cu pasii lenti de parca picioarele mi-ar fi ghidate de cineva.

“-Bella…” cineva ma strigase si din reflex m-am intors sa vad cine e,dar nimeni in jur,doar liniste si intunericul noptii. “Bella…cred ca incepi sa bati campii.” Incercam sa imi repet in gand.

Am intrat in casa incercand sa luminez cu lantern drumul din fata mea,ceilalti au mers inainte fiecare in directia lui. Analizam cu atentie in timp ce ma rataceam in casa cea imensa,fiecare detaliu legat de structura ei.Trebuia sa recunosc ca din povestea lui Jasper,lipsea esentialul,ca aceasta casa,chiar daca nu era la fel cum arata pe cand acea Sarah locuia aici,era la fel de infricosatoare,la fel de macabra.

“-Ati gasit ceva interesant pe aici?” vocea lui Emmett se auzea rasunand dintr-una din camera.

“-Nu…” Alice si Rosalie strigara odata.

Un lucru imi captase atentia,o usa era intredeschisa,iar in pragul ei puteam vedea umbra unei personae.Parca se zicea ca e abandonata.M-am indreptat incet catre camera in cele din urma deschizand usa si aruncand o privire inauntrul ei.

“Ce naiba?Puteam sa jur ca e cineva aici!” mi-am spus in gand in timp ce paseam incet pe acea podea care scartaia la fiecare pas al meu iar un chicotit diabolic se auzea in spatele meu in timp ce usa se izbise brusc inchzandu-se violent si facandu-ma sa termur de frica.

“-Emmett….jur ca te strang de gat can dies de aici!” am tipat in timp ce incercam sa ma linistesc. Insa nu raspunsese asa ca am plecat cu pasi micuti catre usa incercand sa o deschida.Spre surprinderea mea insa ,era blocata…

“-Baieti…nu e amuzant.Dati-mi drumul!” am tipat crezand in continuare ca cei raspunzatori de toate aceste lucruri erau glumetii de Jasper,Emmett si Edward, iar Alice si Rosalie fiind posibile complice la toate aceste lucruri.

“-Emmett…te ia naiba daca nu deschizi usa!” dar inca nimic.Poate ca el nu avea nici o vina si intr-adevar ceva se petrecea aici. “Lasati-ma sa ies de aici! Nu e amuzant!” am tipat pentru o ultima data,insa nimic…

Am inceput sa tip, in speranta ca cineva dintre ei m-ar putea auzi,insa nimic… Totul era atat de ciudat pana cand totul devenise negru in fata ochilor mei.

~ de madyzuzu pe martie 15, 2010.

7 răspunsuri to “Capitolul 1”

  1. absolut superb:), m-a captivat stii de parca si vedeam acea casa batuita, uu cred ca o sa am cosmaruri la noapte:)), oricum super tare si deabea astept urmatorul capitol:)
    Succes in continoare, o sa ai nevoie:) si inspiratie din plin:)
    Kisses and hugs :):*:x Luyzutza

    • yheee, mi s-a oferit placerea:)) PRIMA LA COMM;)), am incebunit rau de tot, Bella iama cu tine si schimba-ma in ceva mai bun:)), glumeam inca nu vreau sa mor, am o viata de trait, is tanaraa:))

  2. wow,wow,wow,wow,wow,wow,wow,wow,wow.wow am gura deschisa cat se poate de larga,am vazut filme cu fantome,buahahha,dar nicoadata nu am citit ,sincer ma inspaimanta si mai tare.
    ai descris perfect,adika perfect il intrece pe perfect aici.Felicitari.
    scrii absolut …absolut daca gasesti tu un adjectiv,epitet,ce vrei tu sa descri faptul cum scrii,ar fi minunat ca eu nu-l gasesc.E prea frumos…ce fumos…straniu,macabru,bella si cosmarurile,premonitiile,fantomele,usi inchiate,Emmett avocat==))=))oare cum o fi ajuns in acest post?:)):)):)):)):)):)):)) foarte tare..mor daca nu postezi in continuare…sa vad ce se inampla cu bellusca.
    ::*:*:*:*:*:*:*:*:*

  3. frumos ficul!!!
    o idee originala dupa cum mi se pare:D
    dar de ce teai oprit aici???
    vrei sate bat????of…astept urmatorul cap…
    si din celalalt fic:D
    te poop:-*:-*

  4. wow …daca am cosmaruri la noapte e numai vina ta 😦
    e absolut infricosator …parca ma uitam la un film de groaza
    am inceput sa citesc fic-ul ,fara sa citesc vreo descrie ,si m-a captivat complet …vreau mai mult 🙂
    suspansul si misterul sunt pe placul meu 🙂
    regret ca bella si edward nu sunt impreuna 😦
    sunt curioasa ce se intampla cu bella 🙂 sper ca nu va pati ceva 🙂
    de abia astept continuarea:X
    spor la scris:*

  5. este superrrrrrr

  6. soper capitolu!!!!!!!!!1

Lasă un comentariu